13.12.09

hej blogg !! :D
Jag fick 300kr av morfar, 200kr på gina av moster, och skullcandy-lurar av morbror. =D
Dom stannade jättelänge.. >-< Men nu har jag en massa låtar på min iPod. ^^
i am really happy. vid 22 träffade jag Aylin vid vägen, och jag fick my birthday present.. Det var en jättesöt hello kitty neccesär och i den var en lång plastgrej med en massa toffsar i, och såna klämmor, och en ansiktsmask. :D
wii love Aylin.. =D <3  nu ska jag sova, förlåt att det inte kom några bilder, kanske kommer imorgon, =)

nu ska jag sova, orkar knappt gå upp ur sängen på morgonen.. >.< vill ha ett nytt schema, där vi börjar 10 varje dag. (H)


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: bajsa.

wii love filippa =D<3

men bajs uppdatera oftare ):

jag mst oxå sova men vill inte, hata hata hata skolan!!! D: <3333

2009-12-13 @ 23:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0