alieen. O..O

Hej blogg !! =)
Idag har jag varit i skolan, jag målar en tröja på syslöjden och den e snart klar, jag är verkligen inte nöjd med den.. har föstört den ganska mycket.
Men, caroline ska börja på tyska !! :D  eller, hon tror det iallafall, hon var med på vår lektion idag, hon tycker att det är jättesvårt.. men så är det ju.
Efter skolan var jag med Ayliiin, vi hade jätteruuligt. =D hon fixade scenehår på mig, och jag fixa på henne sen fottaa viii oss. det va kul, och jag ska ha håret såhär imorgon, tror jag. ^^

Lite bilderr, =)


Hehe.




OMG !! TAFSAREEE :O (kolla inte på mig XD)


kolla sötnoss !! :D

vi e leeskiga. :D neejjj, skämttaaa :O


kanske kommer fler bilder sen.. ;)




byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de va skitkuuuuuul :D

mst göra d igen puss morot loveu :* <3333333333333333

btw DITT HÅR E MEGA FINT <3 <3

2009-12-10 @ 18:01:30
URL: http://ayti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0