heldag m caroliine..

Hej bloggen !! =)
Idag har jag varit med Caroline hela dagen, vi har haft jätteroliigt :D
Först var vi i skolan, inget roligt. Sen stack vi till hennes kaniner, jättesöta !!
Lilla Ronny !!

Sen cyklade vi till handlarn och köpte lite godis, sen satt vi i pizzerian och åt godiset, och drack FULL STRIKE !! <3
Haha, sen så lämnade vi cyklarna hemma hos mig och gick till bussen, och precis när vi kommer ut så att vi ser vägen så åker bussen, så vi får vänta i 10 minuter innan nästa kommer. Sen kommer vi till stan, så går vi till kulturskolan för att Helena spelar oboe där, så skulle vi överraska henne med att vi var där, så blev Carro sur på henne för att hon förstörde överraskningen.. XD Där fanns en kaffemaskingrej som vi tog varm choklad från, och så när jag drack råkade jag tippa glaset för mycket så att jättemycket kom i munnen, och det var jättevarmt !! Så jag brände mig jättemycket på tungan, och det känns fortfarande :o När Helena hade spelat klart, så gick jag och Caroline till Burger king och åt, gott !!
Sen gick vi till bussen, och under denna tiden så hade mamma smsat mig hela tiden, ååh. Jobbigt..

Jag började skriva detta inlägget vid 8, jag skriver verkligen långsamt !! hehe.

Carro när vi väntade på helena ^^
Visst e hon söt?



Nu ska jag sova,  byebye' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0