:D

Hej blogg !! =D
Isag är det julafton, och jag har fått lite presenter för att pappa och Linda och Albin var här imorse, och jag fick 2 tokio hotel skivor av pappa och Linda och så fick jag öppna en present av mamma också och det var en tokio hotel tröja !! =DDD
Tom och Bill var på den, och den e jättesnygg !! inte jättebekväm kanske, men guud vad snygg Tom är. mraww ;)<3
Kommer bilder på det sen, och snart kommer gammelmormor&gammelmorfar, sen kommer morfar. =D
Och jag mår bra idag, sitter och lyssnar på lite Rise Against låtar jag aldrig har hört. Dom e jättebraa :D
aja, måste göra mig klar nu..


seeyah' <3

Kommentarer
Postat av: carrooo

ohoo :D Jag har fått hela min korg fylld med godis och pengaar! wieie:D

GOD JUL BABII <3 Har dina julklappar, mina mobilpengar är sluut :( Internet funkar igen!! :D <3

2009-12-24 @ 14:19:48
Postat av: ayliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

iih TH ÄR FUCKING BÄST!!!!!!! :D

förlåt att jag inte svara på ditt sms men min mobil fuckar :(

melly clistmlas sälbaln!! :D<333

2009-12-24 @ 15:08:05
Postat av: Cozumel

Halluuu!

Tycker du om julkola?

I så fall har jag perfekta receptet till dig som går på 5 minuter!



http://cozumel.blogg.se/2009/december/julkola.html#comment



puss o god jul o gott nytt år!!

2009-12-25 @ 19:05:21
URL: http://cozumel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0