>=(

Hej blogg !! :D
Nu är jag med 'cajjooo, vi har rooligt. Världensbästa dag i skolan! JAG FICK PRESENT AV CARRO!! :D   Det var en jättefiin väskka, kommer bild sen, elr imorgon. ^^
Men det var endå bajsdag i skolan, blev helt deprimerad. Sen kommer *piip* och skyller på mig för att jag skriver vad jag tycker på min blogg, asså vad är en blogg till för? Man ska fan kunna skriva vad man vill, det e lixom inte som att jag skriver namn eller ngt.. herregud. Gaah !! Blir bara så suur !! -.-  Min blogg är till för att jag ska skriva mina känslor, inte för att jag ska behöva hålla inne allting. Jag behöver skriva av mig för att jag har väldigt svårt att säga vad jag känner, låt min skriva vad jag vill? Bry dig inte om mig om det är JAG som är falsk. Om du nu stör sig så jävla mycket på vad jag skriver i min blogg, läs den inte då! Jag vet inte ens hur du fick min bloggadress..
aja, nu ska jag sluta. Bry dig inte om du inte gillar mig.
bajsa . :D

hihhiii ^^



byebye' <3

Kommentarer
Postat av: gyylte

;oo vem sa så? :)

yeye, du har en till kommenterare ; ))

joo , din blogg suger nt & du har rätt, du skriver vad du vill - DIN blogg! :D

& jag tkr det är kul att läsa ditt :))

så skit i vad andra säger, ; )) <3

2009-12-17 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0