=(

Hej blogg !! =D
Idag skulle jag igentligen åka till nova med syster, men vi vaknade 20 i 2, så vi skiter i det. xD
Nu har jag inget att göra som vanligt.. -.- Nu på lovet har jag nästa inte gjort någonting, har knappt träffat vänner, har bara varit på bio med mamma och shoppat med pappa och johanna!
Jag gillar inte loven för att jag inte träffar någon. Träffar nästan aldrig någon på loven. I suck.
Jag ska försöka göra om min design, mobba inte för att jag suger på sånt.
wihi, help meee =(


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Carro

designen blev ju skitsnygg :o



Vi SKA träffs snart XD :D i suck to on loven xD hha :DXd

2009-12-28 @ 17:25:24
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: Aylina

vadå mobba de blev snyggt! :D



HAHA har inga nya bilder på min brossa..sry =(

2009-12-28 @ 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0