>: (

Herre jesus kristus maria, jag måste sluta med sånt. -.-
Okej, men jag har riktigt tråkigt. Johanna och Hanna sitter i jojjos säng och dom har roligt, jag sitter här och lyssnar på ipod, då blir det lite bättre iaf. =)
I feel awful, jag har typ övergivit Tokio Hotel !! Okej, det har jag inte. Jag lyssnar på dom på kvällarna, och ibland på dagarna, men jag lyssnar hellre på Rise Against. =O men deras texter är mer, asså jag vet inte ;_;
men jag lyssnar på dom hela tiden, och omg. Nu börjar dom mobba mig för att jag lyssnar på RA, JAG FÅR VÄL FAN LYSSNA PÅ VAD JAG VILL UTAN ATT NI SKA SÄGA SAKER. eller?
Är det inte så? Måste alla lyssna på just det du lyssnar på?
Jag lyssnar på vad jag vill även om ni konstans säger att dom är bögar/dom suger/som är sämst/jag är emo för att jag lyssnar på dom. Man kan inte va emo, emo är en MUSIKSTIL. Och dom får väl se ut hur dom vill?
Och rise against, dom har lite rockigare ibland, men SO WHAT? jag gillar dom, håll inte på. Du kan snacka skit om dom när jag inte hör.
Eller måste ni säga det till mig att tokio hotel/rise against suger?

ja, jag får lite damp när någon håller på, för att jag vill fan inte bli kallad emo för vad jag lyssnar på, eller få höra: "ååh, såna bögar jag hatar dom, gå och dö liksom" elr "asså dom SUGER så jvl mycket!!" Jag tycker att dom är bra, jag blir sur när ngn håller på så, säg det till någon som håller med dig, och när jag inte hör. >: (

Kommentarer
Postat av: ayuiikjhghjkl

Håller med !!!

fattar inte vf alla ska hålla på mår dom bättre av de eller? :@

åh >:@

2009-12-29 @ 20:48:29
Postat av: IDAAAAAAAAAAAAA

hänt nått fiiffi?=/<3333

2009-12-30 @ 11:21:24
URL: http://idaahwasser.blogg.se/
Postat av: carro

vem fan har sagt att rise against suger!?

2009-12-30 @ 16:07:55
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: hhanna

Förlåt om jag har sagt att jag tycker de är dåliga jag sa bara vad jag tyckte det var inte meningen om du tog illa upp !<333

2009-12-30 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0