hååret..

hej bloggen !! =)
Idag har jag varit på Willys med mamma, vi köpte massa mat och hårfärg till mig och henne. Mamma har inget körkort så morfar körde oss dit, sen till rusta där vi köpte en dörrmatta(O.o) och sedan till ÖoB, där bara mamma gick in. jag och morfar stannade i bilen.
Efter kanske 10 minuter gick morfar ut ur bilen och kollade vad mamma gjorde, och när han kom tillbaka sa han; hon står och tittar på böcker, och spel och jag vet inte vad !!

Sen när hon kom tillbaka var morfar lite sur på henne för att det tog sån tid för henne, enligt honom. Han vet nog inte hur lång tid det tar för kvinnor att shoppa.. ;) Sen hemma så packade vi upp påsarna och morfar åkte hem. Sen åt vi lunch och sen färgade vi mitt hår !! :D
Det blev mörkare brunt, jag lägger upp bild imorgon =) Just det, imorgon ska vi ha lite glöggmys och halva mammas släkt kommer, och Farmor och hennes man. Hoppas jag får många fina saker. Och sen nästa söndag fyller jag år, och då kommer andra halvan av mammas släkt, pappas bror ska gratulera mig någon annan gång, vet inte när.

Nu har vi julpyntat lite till, och det känns som att klockan är jättemycket, men nejdå. Det är för att mörkret kommer så snabbt, så det känns som att det är mycket senare än vad det igentligen är.

nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske gå ut en runda? Få lite frisk luft. aja, vi får se. =)


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa håreet! :)

2009-12-05 @ 21:17:02
Postat av: Caroline

I want to see you hair babii :) <33



PUSS O KRAM R*NK BANAN!!! :D

2009-12-05 @ 21:18:55
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0