jag är väl INTE sjuk? =o hehe,hehe,hehe...

Nej, jag har fortfarande inte lagt mig. fuuuck =D
aoo, här kommer en berättelse jag kom på när jag skrev med en liten person på ngn sida..


JAG DÅ VA. -Min tandkräm är vit som vinterelefanter :3
HON DÅ VA. -Har du colgate?? :3 (elr hur det nu stavas XD)
-jag har iiingen aning =D kollar inte på den så ofta.
Men har du sett en vinterelefant någon gång? dom är väldigt vackra, lite som en stortå med massa gröna vårtor faktiskt ^^)

-hehe,nee det har jag inte x) kollar inte på dom så ofta XD
-nehe, du borde kolla. dom är väldigt fiina, fast dom är vita, och har bara vårtor på lilltårna ^^D
Dom är bra på att äta gamla kalsonger iallafall. =D
-haha,jag måste kolla då x)
HAHA xD
-ja, det måste du =)
vad? dom ÄR verkligen bra på det =o jag lovar och svär på mitt heliga elefantsnabelsnorsburksmycke.
Och är det något jag verkligen älskar, det är stort som ett ipod minne på 8gb-glassar =D
-Hahaha, hur vet du det? xD
-Jag har sett det, först lägger dom kalsongerna i storleksordning, dom fetaste elefanterna får dom största kalsongerna såklart, och så kommer fler pojkar med gamla kalsonger, och så äter elefanterna upp dom.
Men dom oranga kalsongerna ska man inte ge till elefanterna, det lyser genom magen och då är det större risk att dom blir uppätna av snökravlare.
OCH DOM ÄR HEMSKA MÅSTE JAG SÄGA .  såfort dom ser en elefant så hoppar dom upp ur snön och skrämmer elefanten så att den ramlar på svansen och då kommer sköldpaddorna och knockar dom stackars elefanterna D :
-HAHAHAHA xD
det skulle jag vilja se!! 8)
-gör det då, det bor en hel familj men vinterelefanter i min trädgård, dom är 48 1/2 =o

sånt händer varje dag, nästan. Dom j-a pojkarna kommer med sina oranga kalsonger, dom borde läsa skylten. "GE ELEFANTERNA ENDAST KALSONGER SOM EJ ÄR ORANGA" står det, och skylten är stor som en zebra .


Vafan, dom jävla pojkarna borde se skylten juee ;_;


hoppas ni fattar vem som är vem, det är jag som kommer på allting. elr oj, hehe. det är jag som har sett allt det. 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0