noova..

Hej blogg !! =)
Idag har jag varit på nova med syster,  köpte julklappar ^^
Jag köpte till Aylin, mamma, pappa och johanna(syster).
Till mamma köpte vi en sån mirandanalle, till aylin kan jag inte skriva för att hon läser nog.. ;) till pappa köpte vi ett kit med deo och duschkräm och ngt annat =) Jag kan heller inte skriva vad jag köpt till johanna, vem vet, hon kanske läser?  Aja, jag fick en tröja av Johanna, en svart från gina, för att jag och Aylin ska måla på dom, och så ska vi ha dom på oss på TH-konserten. ^^
Nu kommer en blid på mitt håår :D (Det är mörkare än på bilden)

Förlåt att den e sned. hihii =)


På nova när vi åt på McDonalds;

hihhiii :D


sexxi ;)


den e lite leeskiig ;s


haha XD  Gästerna kommer om en timme, iihh !!

Menmen, man får ju hoppas på det bästa :)



nu ska jag göra mig helt klar, här är en bild på vad jag ska ha på mig ikväll ;

också sned, ganska dålig kvalité också.


Men nu ska jag gå, skriver sen när dom har gått om vad jag fick !! =)


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: absoluuut inte aylin hehe

nej aylin läser absolut inte detta skriv ja skriv vad du har köpt till aylin :DDD

jag lovar det är inte hon som skriver detta absolut inte!! :O

HAHAHHAHA

skriv nu vad du köpte till denna okända tjejen aylin? typ :D HHAAHAHA

2009-12-06 @ 20:31:11
Postat av: Anonym

BTW DITT HÅR BLEV MEGAFINT :DD

2009-12-06 @ 20:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0