roolig dag =)

Hej blogg !! =)
I skolan hände inte så mycket, Erik tog upp mig på hans axel igen, och han gick fram till trappräcket och tog över mina ben ! Det var leeskiigt, kändes som att han skulle kasta över mig :s
Sen på engelskan så skulle vi till klassrummet så kom Erik där och lade mig på en bänk och satte sig på mig. Sen lät han mig inte gå förräns typ halva lektionen hade gått! Och då hade Caroline och Hanin suttit med mig och försökt få honom att låta mig gå. Nästsista lektionen är matte, och då var jag jättejättetrött !! Jag kunde knappt sitta upp :o Jag var ganska deppig också har ingen aning om vrf, men Carro fick mig på bra humör igen. =)

Och efter skolan så följde jag med Carro till hennes kaniner(somärjättesöta!) och det gjorde Robin också(en kille i vår parallel klass) och Daniel & Dephonse sprang efter oss, men jag & carro cyklade ifrån dom och Robin skejtade ifrån dom, och när vi skulle byta vatten till kaninerna började vi ha vattenkrig med deras vattengrejer. Det var rooligt, synd bara att det inte är varmare.. =(

Menmen, sen fick jag och Carro prova Robins skejtboard, jag var bättre än Carro, "stolt". Hahaha :P

nu måste jag hjälpa mamma flytta möbler, blöö >.<



byebye' <3

Kommentarer
Postat av: carro

grr, du var bättre än mig och snart är du en kopia av robin! HAHAHAHAHA :D <3 du ((L) danieeel muuu muum :D<33

2009-12-04 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0