wiiee =D

Hej blogg !! :D
Idag fyller jag åår, gissa hur mycket.. ;) haha. Imorse så fick jag en spargris, för att jag ville ha en.. och ett luciatåg, jag får alltid en lucia av mamma. hihi ^^
OCH JAG FICK EN ROSA IPOD !! :D GISSA OM JAG ÄR GLAAD !! =DDDDDDD
men jag vet inte hur man laddar ner låtar till den.. hehe. Pappa får hjälpa mig när han kommer, han kommer vid typ halv 4, sen åker han&linda till Lindas pappa, han fyller också år idag. Albin ska vara här. =)
Vid 5 kommer gästerna, jag vet inte vad jag ska ha på mig.. ;s Men jag kommer säkert på ngt.. hoppas jag.
Nu ska jag lära känna min ipod.. hehe ;)

Ha dt bra, lägger upp bilder sen på vad jag fick av alla. :D



byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

iiih jag visste att du skulle få en =DDDDDDDDDDDDD<3333333333333333333333333

2009-12-13 @ 13:37:37
URL: http://ayti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0