Blogg !! :D

Jahapp, då har man skaffat blogg (igen). :D

Morgonen såg ut såhär;
Vaknade av alarmet 06.50 snoozar, sen ringer den igen 07.00, stänger alarmet.
Sen går jag upp, försöker hitta min svarta tröja som är designad av Tokio Hotel :D btw, jag älskar tokio hotel :D<333
Jag hittar inte den, så jag tar ut alla svarta tröjor ur garderoben, som är typ hälften av den x)) till slut hittar jag den :D
Sen sminkar jag mig, och plattar håret.
Äter en halv macka, slänger resten x)
Går ut till min jätteblöta cyckel >.< cycklar till skolan, blablabla...

Sista lektionen är svenska, vi får tillbaka provet på ordklasserna. Trodde jag skulle få IG, men jag fick 33/50 och det är bra för att vara jag. XD

Cajjooo får inte jättebra, så hon vill att jag skulle lära henne svenska XD
Vi gick hem till mig, och vi har pratat om svenska typ, en gång.

Jag tycker att ni ska kolla på hennes blogg ; Chitay.blogg.se



Hejdå blogg :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag är medlem på olika sidor och sånt, gillar dom bloggen kmr de tbx :D

2009-11-09 @ 19:02:23
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: Caroline

min blöta c ykel... mhmm :D



Var inte den designade tröjan dyr ? :o var köpte du den ? XDDDD

2009-11-09 @ 21:43:52
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0