DÅLIG UPPDATERING..

Jag vet, jag är dålig på att uppdatera..
Men jag är inte bra på att blogga. För att jag har alltid mycket att prata om, men är dålig på att skriva om allt x)
Idag började vi 20 över 8 men NO, vi hade prov >.< sen efter det hade vi SO, och prov där också, men precis innan vi skulle börja med provet startade brandlarmet, så vi fick gå ut och samlas, stå där och frysa i 10-15minuter, sen gick vi in igen och började med provet, det gick inte bra på något av dom.

Sen hade vi engelska, ingen har någon respekt för vår engelsklärare så vi gjorde nästan inget.
Efter det åt vi, det var iiinte gott. Jag gillar inte korv. Skolmaten är aldrig god, förutom när vi har köttbullar.
Efter lunch hade vi matte, vi hade prov där också !! Fast matteprovet gick nog bättre än NO- och SO-provet.

Jag skulle igentligen gå till nova lund med Sara efter skolan, men hon var sjuk. Så jag skulle klippa mig i stan, men så är mamma sjuk, så vi avbokade tiden(det var igentligen hennes tid men hon slutade sent så först skulle de klippa mig sen mamma) MEN så har hon blivit sjuk, så jag fick cykla till ICA och hämta ett paket, som är min julklapp, så jag blev jättenyfiken på vad det var, men såklart fick jag inte öppna det, jag är verkligen otålig, kan det inte vara jul nu !!

Snart så kommer min pappa och min lillebror och vi ska äta skräpmat, som jag älskar!
Haha, vi är onyttiga i vår familj.. kanske inte så bra för oss precis, men gott e det.


Nu ska vi äta, seeya'   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0