.

Hej blogg !!

Som ni ser så har jag fixat designen lite, eller igentligen gjorde min kompis det, jag vet inte hur man gör x)
Idag har jag varit i skolan och haft tråkigt, förutom att Carro var där idag :D
Sista lektionen hade jag syslöjd, och Carro hade hemkunskap, det är en dörr som går från syslöjdsalen till hemkunskapsalen, och när vi hade slutat, gick jag till dörren och jag fick en pizzabit av Caroline, mums! det var jättegott, jag längtar tills jag har hkk, så jag också kan äta pizza och muffins och allt smarrigt dom gör.

Nu ska jag äta, vi får bacon, spagetti och någon sås. Om ni har något tips om hur min blogg skulle kunna bli bättre, skriv gärna !! Jag behöver lite hjälp =)


seeya'  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0