Förlåt..

För den dåliga uppdateringen !! Har inte hunnit bara.
Idag har jag varit på tjejmässan i stan med Carro, det var väldigt kul.
Vi träffades i stan, sen gick vi till folkets hus elr vad det hette, dom hade inte öppnat än och det stod typ 30 tjejer utanför, så  vi ställde oss i kön.
Det har funnits posters upphängda på vår skola om det och en tjej i vår klass skulle jobba där, hon heter Louise. Hon hade sagt att de första 100 tjejerna fick gratis presentpåse med hemligt inehåll, och såklart skulle jag och Carro ha en :P
Sen öppnade dom och vi fick varsin liten lapp, jag fick en röd och Caroline fick en vit, dom sa att vi skulle behålla dom så det gjorde vi. Lite senare fick vi reda på att det var för att de skulle lotta ut saker.
Vi gick och kollade lite, sen gick vi till H&M och Carro köpte ett par lila tights och en snygg svart tunika.
Sen gick vi tillbaka till tjejmässan och då hade de precis börjat lotta ut saker, efter en stund sade dom; Röd 18. Jag kollade på min lapp och där stod det 18, så jag vann ett läppstift, ett nyckelband och en korthållare. Kul (y)
Sen gick vi runt lite till och sen fixade tjejer från någon frisörskola vårt hår, det blev väldigt fint. Vi fick en påse av dom och i den låg ett schampoo, ett läppcerat och en liten bok-grej, där det stog om scampot och lite andra grejer.
Sen gick vi och handlade en gurka och chokladsås, till en liten fest som vår kompis har ikväll.

Klädsel idag;



Nu måste jag göra mig klar till festen, seeya'

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint :)

2009-11-14 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0