HEJ BLOGG..

Har inte lust för att blogga så mycket, är jättetrött.
Igår var jag på stan med mamma och syrran, fick en svart polotröja och en jättesöt Hello Kitty tröja, johanna(syster) fick 2 par jeans, jag fick choklad också (a)
Sen gick vi till Hemmakväll och hyrde 2 filmer, Date movie & American Pie 2, dom var väl ganska roliga. Min syster valde, och hon e ganska tråkig när det gäller filmer, hon vill nästan bara se komedier, och jag gillar skräckisar, fast jag blir jätterädd efteråt. Jag e feg. Och mörkrädd.
hehe. Men sen kom mamma hem, hon hade varit i malmö och kollat på Carolas julkonsert, och mamma hade vunnit ngn tävling så hon fick träffa Carola backstage.

Idag;
Efter frukosten hjälpte jag mamma att måla lite i hennes rum, sen ringer Sara oh frågar när vi ska träffas.
Jag säger att jag smsar när jag e klar, jag sätter på datorn, glömmer att jag ska göra mig klar XD
Sen efter kanske en halvtimme kommer jag på dt, så jag klär på mig, sminkar mig och ska gå till sara, och det regnar, så jag ringer Sara och frågar om hon inte kan komma till mig för jag orkar inte gå till henne i regnet, så kommer hon, och så tar vi bussen til nova. På nova köpte jag ett armband till mig själv och en julklapp till Sara. on märkte inte att jag köpte den, som tur var.

Jag fottade lite igår, och jag måste säga, på denna bilder ser det inte ut som jag :o



Någon kan väl kommentera? ;pp

aja, seeya'  <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söööt due moloot :DDD

<333333333333333333333333

2009-11-23 @ 15:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0