hihiii ^^

Detta gjorde jag och Carro när hon kom XD ;






Haha, vaddå konstiga? Vi är väl inte konstiga, jag e inte konstig o..o

Lämna en kommetar när du kollar? ;D
Sen skulle vi kolla på film, så kom vi fram till att Caroline ville se Mean Girls, sen cyklade vi och köpte lite godis till filmen. Sen satte vi oss och åt godis och kollade på filmen, men då kom Johanna(syster) och hennes kompis Hanna, så kollade vi på den tillsammans, och vid halv 5 kom det 2 gubbar från IKEA, för att mamma hade beställt hem en bäddsoffa och en TV-bänk, och mamma var inte hemma så jag fick skriva på och ge dom fullmakt, min fega syster vågade nog inte XD
Sen cyklade jag, Caroline, Hanna och Johanna och köpte mer godis, Johanna bjöd så vem tackar nej? ;)
Sen kom vi hem igen och då var mamma hemma, och så såg klart på Mean girls, sen gick vi in på mitt och johannas rum. Sen skulle carro hem =(


jag orkar inte skriva mer, så nu ska jag sova, jag kommer inte orka gå upp imorgon, ska upp 7 och jag är inte precis en morgonpigg människa.

seeya' <3

Kommentarer
Postat av: carroo

du anar inte hur mkt jag skrattar just nu! hahah så jävla söt du är!

2010-02-26 @ 21:48:18
URL: http://fowelbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0