Roligaste helgen på länge !!

Sov över hos Helena, igår till idag. Vi har haft väldigt roligt =D
Jag, Helena(ofc) , Caroline & ngra jag inte känner; sofie, pontus, Samuel och Mathilda som kom. Först började vi kolla på titanic, men vi orkade inte för att den var ganska tråkig. Sen kollade vi på ca. halva PS i love you, sen började vi kolla på The Grudge 3, men efter ca 20 min satte vi på Hitta Nemo, fast den kollade vi inte heller klart på X) Pontus gick hem för han mådde inte bra.. Sedan spelade vi singstar, och vid 1 halv 2 gick Mathilda hem. Så satt vi och pratade och Samuel spelade något pang-pang spel XD
Sedan släckte vi och pratade lite till, vi somnade inte förräns över 4. På morgonen vaknade jag först av Helenas katt som hoppade upp i soffan där jag sov, sen gick han bakom mitt huvud på kudden och sen ner på golvet igen. Sedan vaknade dom andra och då var klockan bara åtta, så vi satte på en film som hette The Messengers, den var bra. Jag gillar skräckfilmer :P Sen gick vi ner och åt frukost, sedan gick vi upp igen och kollade vi färdigt på The Grudge.
Sen skulle Samuel gå hem, så var det bara tjejer kvar ^^

Måste verkligen göras om, helgen var bääst !!


Seeyah'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0