.

heeeeej.

sugig uppdatering, yees. =)  Igår efter skolan va jag med Ida wassor. Först gick vi och skulle köpa glass, men det va för kallt så vi köpte godis istället >:)  Sen gick vi runt lite, och så satte vi oss på en lekplats, jag hade aldrig varit där innan :o Och så satte Ida på en låt, sen när dom skrek i låten skrek Ida också, så när hon skrek cykla de förbi en tant som bitchblicka oss. Sen gick det förbi en kille och så skrek Ida igen, så kolla han bak. Och kolla på oss som om vi var typ, två R-tard xD Hehe det va kuul. Borde göra om det :)
Sen idag, så var jag med Tom. Så ringde Salla och bad oss komma till hubbe, så vi stack dit. Så jag och Tom hade sumobrottning med såna dräkter, haha det var skitkul XD  och ofc, så vann jag. ^^
Sen så sprang vi runt och kastade bollar på varandra, och på några andra killar. Väldigt roligt. Nu e jag tråkigt. Men ska äta snart. ihihihihihihih, jag gillar mat.



på bra humör. Ni får en gammal bild :D


okeeej, byebyyeeee =)<3

Kommentarer
Postat av: IDAAAAA :D

yeyeyeeeee, vi boorde göra int göra det igen, VI MÅSTE!! :D<3333333333333333333333333333333333333

2010-04-17 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0