Hos sara

Sista dagen på temaveckan idag. Redovisade. Det gick väldigt faiiil.
Först när vi dansade så ramlade Hanna. Okej, det var ganska kul xD Men endå. Och så när jag & simon skulle spela "låten" så spelade jag fel -.-
Och Johanna var sjuk, så jag fick ta det hon skulle redovisa. Inte kul. Kunde inget, sa fel. Och min röst va helt darrig. Mina ben också. Jag hatar fan att redovisa. SÅÅÅÅ jävla mycket. Uschhhh =(

MEN, sen efter skolan va jag & Sara kvar på skolan med T, vi hade kul. Även om Sara inte vill erkänna det ;) Och nu e jag hos sara. Hennes syster e jättegullig. Hon gav mig blommor och en teckning när vi hämtade henne på dagis. SEn blev hon jätteglad att se mig x)

Iaf, nu ska jag umgåås med Sara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0