jglghdlköghfdlsghrW<

Igår var jag med saoura och carro. Vi fick goda kakor av carro, men jag fick typ kramp i magen ;o  Men kakorna var jättegoooda :D
Sen ringde T och ville att vi skulle komma så vi stack till ladan och där var T, H, Dani och Maja. Maja stack typ direkt när vi kom. Sen kom backshit. Sen gick dani hem. förlåt jag pallar inte skriva så mycket. Men sen när sara hade gått hem så köpte T monster, och sen drack vi upp den, så köpte han en sån 1 liters energidrickagrej. xD 
Det var gott :3  Sen så blev mama lite damp för att jag skulle ha varit hemma för tio minuter sen, så fick jag inte gå själv, så T och backshit följde mig hem.
Sen kunde jag inte soova, så vid 4 gick jag upp och åt lite och gick runt i lägenheten. xD  Sen gick jag och la mig, men kunde inte sooova. Så jag har inte sovit. Och jag är inte trött. Ska nog träffa saoura nu. ihhihihi. bye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0