jks

hehe, inte haft tillgång till dator på länge :o
Meeeen, iaf. Tisdags så hade vi öppet hus och föräldrarna gick runt och kollade på våra montrar och ställde några frågor, sen när vi åt så var det vissa som spelade och dansade, min grupp dansade sist. Jag spelade inte fel en enda gång, och dansade inte fel heller!! :o :D  haha, sucess (y)
Igår-natt så vaknade jag av riktigt magknip, kändes typ som att jag hade blivit knivhuggen eller nått. Kunde inte somna om förens efter att min klocka hade ringt, så vaknade jag 30 minuter innnan vi började. kom faktiskt i tid :D
Men efter lunch hade jag fortfarande ont i magen och i huvudet, så jag gick hem. Sen kom tom. Och sen kom mamma hem och bjöd på naturgodis. *mums*

Sen skulle vi äta, så han fick gå hem. Sen när vi åt fick jag sån attack igen, men det gick över. sen kom tom igen, och så gjorde vi matteläxan... -lite av den af.  Han var här tills jojjo skulle sova. det va typ, 10. mähähäh =D
Och idaaag.
Fortfarande ont i magen, men mukke bättre än igår. Skolan var som vanligt, tråkig. Men slutade tidiigt idag. tiihiiii :) 20 över 2, ohyeah ;)
Och seeen, så ska Cajjooo komma hiiiit :D  jag har utegångförbud. Bara för att jag kom typ, en timme försent i söndags.. hehe (a)

Har ätit upp min Ben&Jerry's nu. =( Den jag köpte när jag va med cajjo & tom på citygross. tror det var i måndags.. :D

tihi, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0