The Red Jumpsuit :D

Temavecka i skolan, olika kulturer. Jag har arabisk med ngr andra. Gillar inte min grupp speciellt mycket. Inte kul med temavecka, även om man slipper vanliga lektioner och att vi inte har ngn lärare. Förutom när dom kommer ibland för att se hur det går.
Meeeen, idag var jag ute med Tom. Det var kul, även om det var kallt. Och regnade.
ASSÅ OMMGGGGG det  fkn  snöade idag ;_; </3  yes, heartbroken. Det e ju april wtf :s det ska bli så jättevarmt dåå inte snöa =(
Har hittat ett skiiitbra band. eller, ja. Ida wassoor tipsade, taaack :D

The red jumpsuit apparatus.

konstigt namn, som man inte kommer ihåg -.- men jaaa jättebra :D
Speciellt Face Down, Disconnected, och typ fler låtar jag inte orkar skriva för att jag e lat.
Ska nog sova nu. Godnattttt <3

Kommentarer
Postat av: IDIS !

hihihi, dom är braaaaaaaa ! (y) <333333333333333333333333333333333333

2010-04-21 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0