5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 5 <3

Ja, jag har inget att skriva. Igår var jag med sara, det var kul =)  Blev helt superglad när jag lyssnade på tokio hotel, när dom spelade live i luxemburg, åååh så jävla bra dom är! fyfan vad jag längtar, det är så jäävla bäst, och så ska jag dit med Aylin, och Julia. DET KOMMER BLI BÄÄÄST. ååh. jag dör. Sitter och lyssnar på Tokio Hotel, Sum 41, Yellowcard och Bullet for my Valentine x)  Dom är braaa. I love Road to Nowhere, med bfmv.
I know, jag äger på att uppdatera... *host*
Jag saknar verkligen Caroline! Som är i Stockholm, lucker. Och jag saknar Tom. Och jag saknar Aylin. Och jag saknar Sara. Och jag saknar Kalvin. ååh, nu blev jag helt ledsen xD
Men, träffar Tom på fredag, kanske på torsdag om han kommer hen tidigare, men tror inte det ;(

byee.

Kommentarer
Postat av: ayliin

ASSÅ JAG DÖÖÖÖR SÅ MYCKET JAG LÄNGTAAAAAAR!!!!! :DDDD

omg tänk att vi kan säga så ba nä jag kan inte va då ska träffa tom och bill :) HAHAHAHAHHA OMG SÅ HÄFTIGT HAHAHAHAH JAG DÖR :DDDDDDDDDDDDD

å jag saknar dig också.. :/

juste kalvin min pojkvän :(<333

2010-02-24 @ 10:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0