mosiiik :D

Sitter och drogar Breaking Benjamin - Breath
Den är så braa!  Var med sara innan idag, sen gick jag hem. Sis dampa på sms. Så kom jag hem, och sen skulle jag träffa Tom, så jag skulle ut. Så dom bah; Men vi ska äta snart! Jag bah; Men han är där, låt mig träffa honom? mamma bah; jaja, men inte länge!  Så gick jag ut. Träffade honom. Vi var ute typ 1 och en halv timme.. hehe (a)
Har saknat honom. Hehe, saknar honom nu. x(  I feel desperate..
Iaf, ska träffa caroline imorgon! =D  Inte länge för att hon måste göra en massa saker. Ska kanske träffa Tom sen på kvällen, men det är inte säkert.

Nu borde jag gå och lägga mig, men jag orkar inte. Vill gå ut. :s :o dx
aja, bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0