Tokio Hotel !! <3

AAAAAHHHHHH 13 FKN DAGAR KVAAR!!! :D: D: D: D: D: D
ooh, älskar denna låten på jätteärligt,

hihi ^^  TH in my heart .  <3
Jag skriver och pratar väldigt normalt yeeeeeeh. x)  btw så har jag börjat droga Yellowcard nu, för dom är såå himla superduperjättebra =O  :D
jag är trött, haft huvudvärk hela dagen. På engelskan så, ehe ja. ;_; ya knuuw? Men det verkade lite som om han såg det och fatta vrf för på matten satt han ute hos oss och pratade med mig, och så fick jag en kram efter lunch. Jag är helt förvirrad :s  ska fortsätta lyssna på musik och typ, förvärra min huvudvärk. Inte med vilje, men jag kan icke leva utan musik. Speciellt inte nuu.

byebye .

Kommentarer
Postat av: AYLIN

låten e bra :D:D

OMGOMGOMGOMG ASSÅ FATTA VAD JAG LÄNGTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR DE E SJUUUUKT IIIIH ASSÅ OM 13 DAGAR SKA VI SE DOM AAAH :DDDDDDDDDDDDDDDDD

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D<333333333333333

2010-02-15 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0