Mulad..

Var med Caroline på stan idag, riktigt kul!
Förutom att när vi hade slutat så kom HUGOFKR och mulade oss typ 3 gånger var.. -.-
Först kom han och typ kastade ner mig i snön :s När jag låg ner så typ låg han på mig och försökte mula mig, och sen lyckades han =( urk. Sen sa vi till honom att sluta men han fattar riktigt jävla trögt den ungen. ihi. Så han fortsatte mula oss. Så vi fick snö typ överallt :s
Sen stack vi hem till mig och jag bytte strumpor och skor sen åkte vi till stan. Hittade 2 tröjor men köte inte dom, hade icke pengar ;_;
Men vi ska dit imorgon igen ^^  i think... Sen gick vi till ting och jag köpte cupcakemints (a) dom e jättegoooda :)
När vi försökte hitta ting så hittade vi ett par nycklar på vägen, så vi tänkte att vi kunde ta dom till polisen och kanske få hittelön eller något.. xD  Vi fikade på ett jättemysigt café, men hon som jobbade där verkade helt sur.. :s men det var jättegott! wihi, smala tjockisaar ^^
Så åkte vi till stadsbiblioteket och carro lämnade tillbaka en skiva, sen fortsatte vi till polishuset, så fick vi vänta typ 10 minuter -.-  Och vi fick ingen hittelön </3
Sen åkte vi heem, och så har jag inget mer att skriva =(


byebye' <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0