wiiie =D

Var med Sara idag, det var kul. Som vanligt x) =D  Sen gick jag heem, och så kom carro, typ 2 minuter. O.o.  I got a present. :D I really löööv it. THANKUU<3

hihi, fejkpiercings! :D  En svart & en roosa ^^  Om ni inte ser så är den rosa i örat c=
Trodde jag skulle till pappa idag, men ska dit imorgon. Sååå jag ditcha tom för att jag trodde det :o :/ x)  okej, inte ditcha. Men jag sa att jag skulle till pappa, så vi kommer antagligen inte träffas idag. =(
MEEN whatever, träffar honom på onsdag jue? x)  Träffar inte carro igen förrens fredag.. xd  (denbetyderattjagdog)
hehe, xD  Jag. Har. Tråkigt. Kommentera? hehe. DX 

byee-

Kommentarer
Postat av: Carrroo

H O T H O T!

2010-02-26 @ 20:48:07
URL: http://fowelbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0