-

Skola idag, ganska roligt faktiskt =o Jag är chockad över det. XD
Det är nog för att carro och sara e där. utan dom skulle jag va en mobbad jävel, helt ärligt. Skulle typ sitta helt ensam och lyssna på min ipod, och så kommer ngn och typ spottar på mig. helt ärligt, så vågar jag typ inte va mig själv. Jag vill ha tuperat hår, och svart osv, men om jag tuperar säger mamma:"Måste du ta all den hårsprejen?" och om jag sminkar mig med "förmkt" svart blir hon typ sur och säger:"Måste du verkligen ha så mycket svart? Du vet att om man ser någon så får man ett första intryck, och om du sminkar dig så blir det första intrycket när man ser dig, ja man kommer tro illa om dig." Man bah tack då? Låt mig se ut hur fan jag vill. Och allt jag gör är fel i hennes ögon, hur jag beter mig, klär mig, sminkar mig, har håret, hur jag äter, Vad jag äter. och fler saker. asså omg, låt mig va? Snart rymmer jag säkert ^^ Men var skulle jag då? Typ uteliggare, elr ngt. Ingen bryr sig igentligen? Snart kommer väl ingen vara vän med mig. Nu när jag tänker efter, så finns det fler falska vänner än jag trodde. Jag önskar att jag inte var så feg, önskar att jag vågade. Det är endå synd, att jag inte bara kan typ. Visa ngn hur jag känner, kunna berätta. Men jag kan inte, det går inte. Jag mår skit, nästan ingen vet, dom som vet bryr sig nog inte så mkt, yepp. Jag vill bara må bra, typ omöjligt? Omg, jag mådde nästan bra när jag tänkte på th-konserten, och var bara tvungen att säga det till ngn, och såklart, så fick han mig att bli på dåligt humör igen. >.< andra skulle säkert må bättre om jag dog, bara försvann. nu blev jag på lite bättre humör. XD mmjaouw. bye

Kommentarer
Postat av: Ida

2010-01-12 @ 18:31:31
URL: http://idaahwasser.blogg.se/
Postat av: Ida

oj, fiffi inte döö..:(:(:'(<33

2010-01-12 @ 18:31:56
URL: http://idaahwasser.blogg.se/
Postat av: S A R A H

Fiffi gå och skit ner dig !!!

fuck u.

nu mår jag också dåligt :O

asså du kan snacka med mig , förlåt om jag bara snackar om ugglan, oth och nathan :O

hah dude smell me , dude kiss my ass hah XD



okej jag e sämst , jag håller med dig fullständigt ! <3

2010-01-12 @ 19:06:43
Postat av: aylin

fiffiiii :(

du är inte mobbad!!

bry dig inte du får se ut hur du vill!!! ):<

2010-01-12 @ 19:45:01
Postat av: Carro

FLIPPA! Nästa gång jag kommer till skolan så ska jag tupera håret, klä mig mörkt och sminka mig mörkt! OM någon håller på så dödar jag dem, om du vill se ut så så gör det! Jag svär att jag kommer slå ihjäl varenda person som håller på! Se ut som du vill, jag ska med. Du & jag mot världen <3

2010-01-13 @ 20:56:48
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0