MIN CYKEL !!

Fick inte ha datorn igår, jvl sura syster lät mig inte >.<
Meeen, igår var jag med vaal, det var jätteruuligt ^^ först gick vi till handlarn och köpte godis, *tjockis* XD
Sen gick vi runt, men så blev det för kallt, så vi gick till hubbe och jag tog in min cykel för att ajg inte ville att den skulle bli stulen elr ngt, så satte vi oss och pratade skitlänge, det var jätteroligt. Men sen skulle dom stänga och så skulle jag ta min cykel men så hade dom stängt och larmat där jag hade ställt cyklen! Det var hemskt ;_;   xD
haha, men det var skitkul och vi måste göra om det !! =)
Idag så började en kille som heter Leo i vår klass. Han är väl ok, men en jävla idiot mot sara. >=( haha xd
Imorse ställde jag klockan på 10 över 6, och jag gick upp 10 i 7. Och så dushade jag, och sminkade mig, och så var jag tvungen att gå till hubbe för att ta min cykel. XD Så tog jag den, och cyklade till skolan. jag e riktigt smart ^^ på No;n skulle vi fotografera saker, orkar inte förklara. Så skulle ville ta med sig sin kamera kom vi i gruppen (jag,ville,lam) fram till igår och så skulle jag skriva det på hans hand, men jag fick inte =( Och gissa vad? Han glömde kameran hemma -.- hahah XD men det var ganska kul =) Efter det hade vi so, ovh vi skulle redovisa släkttrådet, och jag har glömt det, och inte gjordt ngt. hehe ;s
Men efter skolan gick jag & sara hem till mig och lämnade mina saker och jag tog pengar, sen stack vi hem till sara. Och sen skulle vi köpa godis, (hehe, tjockis again XD) och så hade hon inte så mycket pengar, så hon frågade ahmed(hennesbror) om han hade pengar, han bah;nej, stick. Så fick hon pengar av Ahmeds kompis istället, så då blev han saras bror O.o  haha XD
Men det var kuul =D ska äta nu.


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: VAAAL:)

VI MSTE GÖRA DET IGEN!

fast nästa gång kan du komma ihåg din cykel

HAHAHAHAHAHHAHA XD

2010-01-15 @ 18:46:57
Postat av: Carro

var du med lam o ville ? Vrf inte sara hanin? XD<3

Vilken grupp kom leo i?

2010-01-15 @ 19:45:10
URL: http://chitay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0