nuoj, bleepdeu. huh?

tjena. Inget kul att blogga om. Pallar inte blogga. hehe. Ställde klockan extra tidigt för att jag skulle va "emo" men caroline, men så går jag inte upp förrens 20 i 9. hehe, lyckat. XD
Men så hann jag inte sminka mig, förutom lite foundation. Så alla såg mig osminkad ;_;
Efter skolan smsade jag idiot och frågade om jag såg konstig ut utan smink. Idiot svarade; såg ingen skillnad.
ehe. har börjat ritat. =O Gillade inte att rita innan, men nu gör jag. eller, jo lite. mer än lite. haha skit samma.

Gjorde denna igår. Blev faktiskt ganska nöjd.


denna också. Det är samma teckning, hehe. Det uppe i hörnan är en ängel som ska hjälpa henne upp. XD


Gjorde denna för inte så länge sedan. Skrev en berättelse igår och bilden hör till. hehe.


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Carro

dom är jätte fina.. du hade en dold talang som nu är uppvisad! :) de är meningsfulla o fina ..<3

2010-01-20 @ 19:09:39
URL: http://dencaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiina <3

2010-01-21 @ 11:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0