senila?

Hej blogg !! =D
Dagen har varit ganska bra, var helt pigg imorse, och gick upp på direkten =oo
På matten har vi precis börjat på ett nytt kapitel, och jag pratade med carro så jag hörde inte vad hon sa, och då sa hon; Filippa. Vad är det roligaste i matte?
eeh, det finns inget roligt i matte... Så började vissa skratta men vaddå? Det finns ju inget kul i matte D=

Efter tyskan smsade carro en kille i paralellklassen, och sen kom vi fram till att det inte var han.
Hahah, piisamt? hon smsade en helt okänd kille istället för honom. D'X
Jag och caroline har verkligen sämst minne, det kom vi på när vi pratade efter skolan.
Carro: men asså...

5 sekunder senare..


Jag: vad?
Carro: Jag glömde XD
Jag: hahaha, smaart. Men du vet... ehhh...
Carro: glömde du?
Jag: eh, hehe ja.
Hahahaha, seniiilla? ^^

Men nu har jag tråkigt, och vill ha choklad men vi har ingen och handlar'n e långt borta ;_;



byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA! du... ojj glömde igen xD haha



Men den killen smsade mig igen och skev såhär: Ingen fara. Vem är du då? Var bor du hur gammal är du?



JAg bah: HAHA?



omg fattar rädd jag är xD mwehheh :S XD

2010-01-11 @ 17:12:06
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: ayti

MOHAHA I HAVE CHOKLAD :D

2010-01-11 @ 18:07:20
URL: http://ayti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0