Snöbollskriig!

Snöbollskrig med Caroline och Tor, skitkul! Hahaha. Det tycker jag vi ska göra om ^^
Först träffades vi under bron och så gick vi upp mot gubbe, och på vägen så kastade vi snö på varandra. Caroline kastade en isboll i fejjset på mig.. </3 hahah :D
Sen pratade vi lite. Och så sprang jag och Carro efter Tor och skulle mula honom :D Men vi lyckades bara kasta snö i hans ansikte :( Tor orkade inte springa mer, (inte jag och carro heller) så sa tor att jag sprang snabbt (H) XD
jag är lite konstig just nuuu. ehe. Sen för första gången fick jag en kram :o eller ja. ohdamn, kom på det nu xD hon gav mig den nästan frivilligt =O carro svängde tidigare så jag och tor gick en bit själva och när vi skulle dela på oss sträckte jag fram armarna så kramade han faktiskt mig :o haha, inte så konstigt kanske, men endå. haha. i suck :)
det var riktigt kallt. typ -15° :s  xD
aoo, men eeh. ja


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Carro

hihihi kramaaaaar :D flåååt för snöbolleen xd :/ haha xd

2010-01-31 @ 18:03:51
URL: http://dencaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0