sry, igen..

hihih, ska skriva jävla deppdödcptråkigtbajsigtfult inlägg.
alla känns falska, alla taskiga, jag gör allt fel, ingen gillar mig, vad jag än gör så kollar folk konstigt på mig eller skriver typ; hah. asså åååh. Ibland önskar jag bara att jag dog, var med i en olycka. DOG. men kunde endå se vad alla sa om mig, elr så. Att när jag var död kunde jag se människor, hur dom reagerade. elr ngt. Kanske hamna i koma, och kunna höra vad dom sa om mig, vilka som besökte mig, och sånt.
När vi sitter i bilen tänker jag på att vi kraschar, dom får lindriga skador, typ lite skrapsår men att jag får livshotande.
Och jag vill prata med ngn om detta, men endå inte för att ingen förstår, inte ens jag. nu ska jag sluta. ni behöver inte bry er.
Jag e riktigt skadad, jag är helt deppig och sånt, sen börjar jag texten med hihih, och jag skriver glada smilisar ibland när jag e deppig.. skit samma. förlåt för dessa inläggen .

Kommentarer
Postat av: Carro

Flippa, kan vi träffas imorgon?<3

2010-01-08 @ 20:48:46
URL: http://chitay.blogg.se/
Postat av: Tanja

jag finns här hjärtat.<3<3

2010-01-12 @ 03:02:10
URL: http://thelifeoftanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0