uttråkaad !!

Hej blogg !! =D
Är hos pappa, ska snart till sallllaaa :D :D :D :D  Har inte fått sitta vid ngn dator, men jojjo duschar nu så jag kan ha datorn en liten stund :D
Har inte hänt ngt, hos pappa är det tråkigt. Igår färgade jag ögonbrynen, hehe. ugglllyyy =(
Och jag ser helt fucked ut nu, men jag är så taskig att jag ger er en bild endå ;)

mina ögonbryn är fula, men dom ser nääästan bättre ut nu än vad dom gjorde innan. =D
Och igår natt, typ 2 så kunde jag inte somna, så jag gick runt i huset lite och kollade vad jag kunde göra, så kom jag till badrummet och kom på att jag kunde plocka ögonbrynen, jag blev nästan nöjd :D XD

haha omg, jag e så jäävla uttråkad. wihihihih, hoppas jag ska till sara snart.


byebye' <3

Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström - Bloggar om skönhet

2010-01-07 @ 20:53:37
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com
Postat av: Anonym

fint

2010-01-07 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0