yo.

hej blogg !! =D
Idag har jag inte gjort så mycket, mammas kompis kom hit med hennes 2 döttrar, dom var jättesöta, men ganska jobbiga. XD
Sen kollade jag på flickan som lekte med elden med mamma, och sen lite senare gick harry potter på tv, så vi kollade på det :D
Nu i feel not so good, men försöker ändra på det nu, inte som vanligt att jag bara låter mig själv deppa ihop ^^
Wahaha, Rise Against, får min både att deppa och bli på bättre humör, wihihi ^^
th deppar ihop mig, förutom när jag tänker på att jag ska träffa dom underbara killarna. =D <33
men, nu orkar jag inte skriva mer.



bajj' <3

Kommentarer
Postat av: Helene

snygg blogg! :D

2010-01-03 @ 14:50:41
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

ihi snart ska vi träffa dom OMG :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

miss u 2 =(<3

2010-01-03 @ 15:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0