Hejhej! Idag har jag städat mitt rum, så...

Hejhej! Idag har jag städat mitt rum, så nu är det rent och fint. I någon dag iallafall :) efter städningen så träffade jag Sara, Tor, Diddi, Rasmus och Deffe. Det var kul, vi var uppe på dagistak och lekte, sen var vi på en stor gunga och lekte och så bara gick vi runt lite. Sen efter det träffade jag Caroline, vilket var jättelänge sen! Riktigt roligt att se och prata med henne igen, vi har fortfarande samma humor och, tro det eller ej, vi känner fortfarande varandra! :O När jag kom hem kollade jag på "den gröna milen" med mamma och johanna, och nu kollar jag på Phenomenon ||. Den är ganska bra, men missade dom första minuterna. Ska fortsätta kolla nu, byebye =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0