I am bored..

Har varit med Sara nästan hela veckan. Igår fyllde Albin 4, så vi var där på kalas. Det var tråkigt (y)
Sen när jag kom hem var jag ute med Sara, Diddi och Deffe. Det var kul, vi sprang runt lite och sen träffade vi Tor och Andreas, så skulle dom hem. Sen gick vi vidare och så kom Tor igen, så var han med oss. Sen gick Diddi hem, så vi gick till Sara och satt utanför hennes hus. Så gick hon hem så var det jag, Tor o Deffe kvar. Det var roligt.
Idag har jag gjort ingenting.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sa....ra

Riktigt hemskt att vara med mig i en hel vecka...usch...nej gud! snackar ju bara om ....." och bh 90210... oh dear.. God ? hihih förlåt, har riktigt jävla cp gahbe tråkigt....shiit heiz jag är.

2011-02-01 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0