Cast Away

Dagen var ganska bra. Inte så bra jag hade förväntat mig men ja. :p
Kom i tid till skolan, såbäst, o var men Caroline  hela dan i skolan dåva. mm. Jag gillar Caroline.
Vi hade lunch ute, korv me bröd, för att 9orna hade Kabbaré så dom skulle vi kunde inte va där inne. Så efter lunch satt vi ute o stekte, det var jättevarm idag! typ 30° eller ngt :o
Sen släpptes vi in, o så satte vi oss o kolla på dom, det var kul. Men förra årets var bättre..
Efter det slutade vi, och då var klockan 10 i 3, blev lite smått chockerad att den va så mycket xD Men efter skolan var jag med Tor, me like. Sen va han tvungen att gå hem, så gick mamma till ngn jobbfest så jag o jojo e hemma själva. Vi gjorde lasangette, det blev faktiskt väldigt lyckat!
Och nu sitter vi och kollar på "Cast Away" men Tom Hanks, ni vet han som spelar Forrest Gump i "Forrest Gump"

haha, hejdå =)

Kommentarer
Postat av: carro

ehm du..? HAHA DU GILLAR MIG :D

2010-06-06 @ 17:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0