four months

Hejhej, vaknade imorse av att någon ringde, så orkade jag inte gå upp och svara. Efter en stund ringde det igen så jag gick upp och tog telefonen, skulle precis svara så tappa jag den. Jag blev riktigt sur, och sen så var det ingen som ringde längre. Snacka irriterande!
Men så var jag på helt bra humör sen, när jag hade vaknat på riktigt. hehe.
Hämtade lillebror på dagis, och gick hem t pappa. Är fortfarande här, och ska va här över natten. Pappa är inte hemma, vet inte var han är.
Idag har jag och Tor varit tillsammans i 4 månader, grattis kanske? =)


Och ni har äran att få en bild på hans fina öga ^^

ska nog se Rush Hour med syster och linda nu.. om det var den som gick.. haha. Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis :D

2010-06-18 @ 23:11:15
Postat av: idaaa

Grattis :D <3

2010-06-19 @ 10:57:48
Postat av: mr.owl is very hot

grattis :)<3



laviio yaa :)

2010-06-19 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0