Midsommar..

Hejhej, midsommar idag. Hos mamma nu, men Albin och Linda e här och ska fira med oss. Tänkte fixa till mig lite extra, men lite annorlunda kläder, och väldigt annorlunda hår. Resultatet:

Bild1

Bild2

Closeup

Yepp, så ser jag ut idag :)

Shorts - JC -09/-08
Tights - (?)
Rosa linne - (?)
Benvärmare - avklippta jeans xD
Armband - lite här o var ifrån

Benvärmarna är lite udda, avklippta jeans men jag gillar dom. Tycker det är snyggt. Min mamma håller inte med om det.. (a)

PS. Ser ni att min tröja matchar bloggen idag..? ;)

haha, ha en bra midsommar alla läsare!

Kommentarer
Postat av: zeeeblish (L)<3

wii kul med bilder, schnygging!! ^^

ich miss u to "( <3 Asså jag åker nästa vecka o e borta 5 veckor så vi får ses innan de :(

2010-06-26 @ 02:37:32
Postat av: carro

Snygga benvärmare. Ärdom vaaarma?

2010-07-01 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0