näää =(

Igår var jag ute typ hela dagen, det var riktigt varmt.
Blev helt svett så gick o duscha, rakade benen. Skar mig >.<  nu överdriver jag inte, jag skar mig där ovanför hälen typ, så nästa gång jag kolla där så va nästan hela hälen blodig. Det var läskigt..
Men fick ett fint plåster.

hihi, nasse e söt.

Och jag köpte även färg igår, har inte hunnit färga håret, dock. Jag ska bli blond igen. Siktar på lite mörkare än min brors hår, sen när jag e klar med det xD

något sånt iaf.

Nu måste jag gå till skolan, i regnet!! ååh, det hade ju blivit nästan sommar, så regnar det nu <.<
Jag gillar oftast regn, men inte nu. öh.

ha en bra dag, mina läsare! =)

Kommentarer
Postat av: caroo

vänta nu... rakade du dig på hälen? WTF. Du har inte hår där dude XD

2010-06-08 @ 20:34:01
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaa ihi <3

finns inget att dregla över förutom dig själv haha :> :(

omg läskigt har också ett sår där :s hahah :O

ja vi måste ses!! annars e de synd om dig mihih =)<3

2010-06-11 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0