nova =)

Igår efter skolan gick jag o carro till nova, vi hade kuul :D  hittade fina grajjor. Inte mycket, hitta typ en tröja o shorts på gina, tror inte jag hittade mycket mer.. o.o  Hade knappt några pengar så kunde inte köpa något heller.
Men fick smaka carros Chai Latte, det är jättegott med Chai Latte! Me like.
Sen när vi gick därifrån så gick jag mellan två sniglar, så carro; haha, du är sniglarnas drottning! :D
jag; eeh.. O.o?
hon; oj, asså jag menar inte som taskigt. Allt jag säger låter helt taskig.
haha xD så gullig. Men så gick vi hem...
Och när jag hade ätit så färga mamma mitt hår! YEY! Eller, ja slingade. fick inte färga hela av henne, och man vet inte hur det blir ju.. kanske hade blivit helt orange..
Det hade jag inte velat. haha. men det blev typ såhär:

ganska mycket ljusare i verkligheten..

Idaag så var jag i skolan. som vanligt.. >.<
Men det är sista veckan!! Bara imorgon som också är "vanlig" skoldag, på torsdag är det klassföreståndarens dag, då man typ gör något. Åker och badar, går på tivoli, eller något. Vi ska cykla till Lomma. Jag vill inte det.
Och på fredag är det avslutning.
Inget speciellt hände i skolan.. vad jag kommer ihåg. Efter skolan var jag med Tor.
Nu har jag ganska tråkigt, och såhär ser jag ut idag.


och såhär:

Tor ska va glad att han har en så söt flickvän ^^

hahaha xD


bye :)

Kommentarer
Postat av: carro

naw :D



Nej men det ska ju regna imorgon :D vissel

2010-06-09 @ 16:59:52
Postat av: sara

din bajstolle..dela med dig va? :o



tor måste va överdrivet stolt för att ha en sån riktigt söt och gullig och vacker flickvän yepp :d<3

2010-06-09 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0