sommar !!

idag, så vaknade jag typ halv 11, det var jätteljust i mitt rum. Jag typ dog x) Men så gick jag upp, åt frukost. Bytte om till linne o shorts, gick ut o satte mig i trädgården med mamma. Det var jättevarmt, redan då var det typ 20 grader i skuggan, det är verkligen sommar nu. Hoppas det fortsätter vara såhär, jag älskar det!
Iaf så satt vi där ute och sen kom jojo när hon hade vaknat, så satt vi där alla tre o solade.

Sen efter lunch gick johanna o mamma till min moster, för att hjälpa henne med bagaget, tror jag, för att dom ska till Bulgarien i nån vecka. Jag orkade inte följa med så jag stannade hemma. Ringde Tor och han kom en stund. Sen så kom pappa och Albin för att hämta mig och johanna, men dom hade inte kommit tillbaka än. Men dom var typ, 2 minuter efter pappa x)
Men då skulle vi åka, så skämtade mamma om att tor skulle stanna där o ta över min plats tills imorgon. Då jag kommer hem igen. Och sen att han skulle följa med hit, till lödde. Fast det var pappa som typ skämtade, vi vet inte riktigt. Men så blev Tor helt förvirrad o bah; men asså, får jag följa med? Så var jag också osäker så gick o frågade pappa. Jo, han fick följa med om han ville det. Och det ville han.
Så han följde med hit. Det var kul, förutom att Albin höll på o skrek hela tiden och slogs och sånt. När vi hade lekt ute i trädgården så hade vi picnik i skogen ^^ eller, inte i skogen precis. Snarare typ brevid. Typ vid en väg, så var skogen bakom och havet framför oss. Det var muusigt.

Sen åkte vi tillbaka till huset, och lekte lite till. Sen gick vi ner på mitt rum och avbröts hela tiden av Albin som kom in gråtande, skrikande, skrattande. Ja whatever. xD Men sen skulle han hem =(
Jag gillar huset här, och trädgården. Men inte typ, hur det är här. Ni fattar inte, så ja.
Sen när pappa hade lämnat honom så åt vi pizza. :D  Sen så åkte jag o pappa och hyrde film, Land of the lost, den var typ sådär. Trodde den skulle va roligare. Det med myggan var riktigt nasty. Urk.
Men nu ska jag sova.
Sorry för drygt inlägg, bara massa text.

Var glada att jag skrev. XD haha kiddiiing. men mm. Hejdå godnatt. Schlafen Sie gut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0