Utslängd.. typ.

Hej!

Kommit hem från nova nu, det var helt kul. Jag hittade två tröjor, kunde köpa dom för att jag kom på att jag hade presentkort på nova, hehe..
Bilder kommer inom snart ^^ En av dom är min nya favvotröja, den e typ, ganska mordisk. Eller vad man ska säga. Ah ni fattar sen.
Men sen köpte vi choklad, och jag köpte Powerade xD hihi, me like.
Sen så åt vi det och så fotade vi lite med Idas kamera. Den e fin, jag vill ha en kamera.. >.< Men sen så gick vi till ngn affär  (typ expert?) och kollade på kameror, det e kul. Fast de flesta fungerade inte =(  Sen kollade vi på hörlurar, jag hittade ett par skitsnygga svarta med guld, jag vill ha. Sen kollade vi på dammsugare o eltandborstar, sen så han som jobba där ; vill ni ha hjälp med något..? För vi stänger nu.
jag; haha oj, eeh då går vi nu.
han; så ni vill inte ha hjälp? *ler hjälpsamt*
vi; haha nej, det är lungt.
Så gick vi därifrån och skrattade. Hahah XD
Sen gick vi till city gross för att vi va sugna på glass, så gick vi in. Kollade på glass och så gick vi därifrån.. hahaha.

KOOLLLA VA FIN BILD IDA GJORDE TILL MAAJ :D

hihi ^^ tack ida :D

men sen när jag var vid skolan så var sara, didi, ybl o sebbe där, pratade lite med dom. Sån gick jag hem. O så åt vi. vi grillade :D

Lyssnar på Sum 41 - There's no solution. It is good.
Yepp, tack för dagen Ida.

byye :)

Kommentarer
Postat av: IDAAAAAAAAAA :D

huihiohoho, vi blev utslängda, tänker fan aldrig köpa nått därifrån HAHAHA XD

mohaha, vi mste göra det igen ! :D <33

2010-06-19 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0