carroox2

Igår;
Sista dagen i skolan, slutade 20 över 2. Väntade på skolan med Sara & Carro till 3 för att Sara skulle ha hemspråk, såå hade vi liksom lite roligt. hehehe.  kolla videoooo :D

Video 1
Video 2
Video 3

hahaha vi hade verkligen skitkul. =)
Lite senare var jag med Hanin & Sara. Det var roligt :)

Idag; Påsklooov :D
Vaknade vid tjugo i tio, gick upp. Åt frukost. Macka med Nutella, namnam.. sen duschade jag, och klädde på mig, och sminkade mig, och solen sken. Och det var jättevarmt! Så underbart. Nästan sommar :o Träffade carro, vi gick till noova. Det var kuul. Hihi ^^ Jag köpte ny mascara, med sån liiiiiten rund borste, får se om den är bra.
Sen gick vi till City Gross, köpte choklad. I kön bakom mig var den en gubbe. Han böjde sig ner och tog en påse, samtidigt sa han; Nu kommer jag här, så du inte tror.. ja att det är dig jag är ute efter. Men det kanske jag är endå. ;)" Och fatta rädd jag blev. Jag log helt besvärat och kollade bort. Sen sa han något jag inte hörde, och sen: ... kanske får choklad efteråt. Sen sa han; Och du kan få sallad. Jag; haha, nejtack. han; Gillar du inte sallad? jag; nej, inte speciellt. Han; haha. Jag gillar choklad. Så hon i kassan kollade på honom och mig för att se min reaktion, och carro också. Jag blev rädd. det var läskigt :S
Jag betalade och sen gick vi snabbt därifrån. uhu, obehagligt.

Dagens;

I like it, brun skinnjacka, grå t-shirt, rosa tights, svarta shorts, snyggisch väska och converse :D

byebye =)

Kommentarer
Postat av: CARRO

såån äckliiiggg maaan xp

Såå söööt biild ;D Skit kuul =) Är mascaran bra? Den såg fan skit cool ut! :D

2010-03-26 @ 21:34:39
URL: http://carolineflamborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0