FATTTAAAAA. Jag är sur.

Jag är sur, man är INTE emo för att man lyssnar på en viss sorts musik. Jag lyssnar på det mesta, nästan. Bara för att jag hade th-tröja en dag så kallas jag emo. Och en viss @&%%("/#%#  ritade ärr som han sedan visade och sa; aah kolla jag heter Filippa och jag skär mig öööh aahhh jag e emo och jag skär mig öhjeklsdjgdx.
skitkul liksom, skrattar ihjäl mig. Hur kan man tycka det är kul? Asså helt ärligt. åååh >.<'

meen, just nu är Albin & pappa här, vi ska äta tacos. Dom e här för att Linda är på ngn tjejmiddag. Igår var jag ute med tor, vi träffade sara, diddi, thephonehouse, sebastian och yubL. Dom var wierd, det var kul. Sen stack vi. =D
Jag har inget att göra, var helt typ. glad och hade en massa energi innan men den har försvunnit. yepp. mhmhm. bye.

Kommentarer
Postat av: aylin

vem ritade ärr???? :OOOOOOOOOOOOOOOO

2010-03-13 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0