TH :D

hehe, jag suger på att uppdatera, men har inte haft tillgång till någon dator!
ööh, jag såg inte tokio hotel i måndags.. =(  Jag blev sjuk, uhu ;_; Men jag såg dom i fredags, i göteborg :D :D :D :D  ååh dom var skiiitbra!! Kan inte ladda över bilderna nu, men dom kommer. Jag stog helt näära. Och så fick jag Toms vatten på mig! :D Och Georgs! :D  Och Gustavs! :D  omg omg omg, dom var skiiiitbra! Jag måste se dom igen. Det känns inte verkligt, asså inte alls. Jag fattar inte det.
nuu ska jag nörda framför tv;n och kolla criminal minds avsnitt som jojjo fick i julklapp men henne och mamma. Och så ska vi äta godis. Och sen ska vi kolla på Upp. hahah den verkar roligt.
hihiii.

bye :)

Kommentarer
Postat av: sara..

Fiffi vi måste snacka :(

jag måste säga något till dig ! <3

2010-03-07 @ 20:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0