htrd

wöw, inte suttit vid datorn på länge....
inte uppdaterat på länge....
heheeheh. Nu har jag inget att skriva heller. Efter skolan stack jag & Cajjo till affären och köpte choklad. :D
Sen var jag tvungen att skynda mig hem för jag skulle till pappa, och han var redan där.. >.<
Så nu är jag hos dada och försöker komma på saker jag ska tänka på istället för ett avsnitt med spöken oh typ mord och sånt jag har sett på tv idag... för att mitt rum e längst in i källaren, och alla andra sover däruppe. jippi.
Jag vill inte va mörkrädd, jag är det. Men bara ibland. För det mesta...
hehe :$
Yeah, whatever. Kan lyssna på musik... men glömde mina lurar hemma. GAAAH blir så trött på mig själv ibland..
hehe. byyyye :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0